CRW classic jodhpurs

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hampis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 237
H

hampis

varför rear de ut dem? ska de sluta säljas. vill nämligen ha just sånna o de finns inte kvar i min storlek. jag e lite rädd att dom ska sluta sälja dom. :cry: nån som vet?

Sv: CRW classic jodhpurs

Från fyndtorget på hemsidan:
Här hittar du varor som är utgående ur sortimentet och kommer inte in i lager igen. Artiklarna säljs i första hand på internet och postorder. Ibland finns artiklarna även i våra varuhus, men sortimentet varierar. Ring och fråga om det är något speciellt du är ute efter.
Själv hade jag tur och hann beställa ett par :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
635
Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 018
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 187
Senast: Mint
·
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
569
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka