crw-ridhjälm

tralala

Trådstartare
undrar om det är någon som vet om den crw-hjälmen i hööks är bra, hi-lite pro plus. tänkte att jag skulle investera i en ny hjälm, min hjälm har nog sett sina bästa dar... ;)
det står att hjälmen har ett bra ventialtionssystem, är det så bra som det står?

//Linda :bump:
 
min syster har en sådan. hon är nöjd med den. har provat den själv, den är skön, ventilationssystemet vet jag inget om. övervägde att skaffa en sådan men köpte en charles owen showhat ist.
 
Jag har en sån hjälm. Har stort huvud, och det måste va väldigt konstig form på det också, för jag hittar verkligen INGA hjälmar som passar... :( Men crw-hjälmen är en av de få som jag kan ha, inte för att den sitter speciellt bra men det går iaf. Jag tycker iaf hjälmen som sådan är bra för det priset, det är bara mitt huvud som är lite konstigt... :p Ventilationssystemet är väl helt okej tycker jag.
 
Jag har den hjälmen och det är den bästa jag haft! :love:
Den är skön och man blir inte så svettig, man kan justera ventilationen med. Jättebra passform! Såg att den kommer i gått nu med.. den var oxå snygg! Så den rekomenderar jag verkligen!
 
Går det att justera ventilationen?
Det måste jag ha missat!! Hur gör man då?
Måste genast inspektera min hjälm.

Tycker iallafall att det är den skönaste hjälmen på länge!
 
så bra den låter :love:
ska bege mej till hööks så fort jag får tid. men det blir nog inte förrän på sportlovet *längtar*

//Linda :bump:
 
Hehe ja jag upptäckte det av misstag när jag satt och fibbla med den.. Knappen uppepå kan man tycka fram och bak..
 
Nähä! Vad häftigt... :p Det har jag aldrig upptäckt! Måste prova imorgon när jag kommer till pollisarna... :bump:
 
jag har haft en sån hjälm och den var helt okej. Hum för luftventilationssystemet men annars så funkar den.
 
Provade idag om man kunde reglera
ventelation systemet som Domino sa...
Det funkade!!! :laugh:
Satt o snurra o vicka på
"knoppen"till mina kompisar blev GALNA :D
Tycker att det var rätt kul(lättroad :confused:)
Iallafall...
Va bra att du sa de Domino :bow:
 
Alla deras hjälmar är godkända och kan därför annvändast för tävling. eller har jag fel?
 
hej! mina kompisar har såna å de är jättenöjda med de! själv tycker ja att de är himla snygga:D
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har köpt en ny ridhjälm. Min gamla hjälm är det minst nio år sedan jag köpte så det kändes dags att uppdatera den, särskilt som jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 894
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Vad ska man tänka på när man ska köpa ridhjälm till barn? Har ni några rekommendationer? Det är nya modeller och märken sedan jag var...
Svar
6
· Visningar
592
Senast: Sofie.S
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 151
Senast: JennyLz
·
Utrustning Jag undrar vilka ridhjälm som är bäst ventilation i. Jag har en Casco mistral som dock är lite äldre, men blir fortfarande jätte svettig...
Svar
6
· Visningar
833

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp