Jag ber om ursäkt, läste väl för slarvigt.

No worries, insåg nu i efterhand att mitt svar blev lite drygt. Så var det inte menat! Från början var planen att helt enkelt ta ett annat lån för att fixa det, men tyckte sen att det var bättre att jobba ihop pengarna. Trodde väl dock att de skulle vara lite mer generös än 25' kr i tre månader, vem har seriöst råd med det? Nu tycker jag dessutom att man kan lätta lite på återkraven från 2019, många som tappat sin inkomst 2020.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
745
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 789
Senast: Kakis
·
Mat Detta är verkligen ett i landsproblem 😂 men undrar om jag bara inbillar mig? Sista typ året så har i princip alla hamburgare jag fått... 2
Svar
20
· Visningar
1 196
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 467
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka