Jag ber om ursäkt, läste väl för slarvigt.

No worries, insåg nu i efterhand att mitt svar blev lite drygt. Så var det inte menat! Från början var planen att helt enkelt ta ett annat lån för att fixa det, men tyckte sen att det var bättre att jobba ihop pengarna. Trodde väl dock att de skulle vara lite mer generös än 25' kr i tre månader, vem har seriöst råd med det? Nu tycker jag dessutom att man kan lätta lite på återkraven från 2019, många som tappat sin inkomst 2020.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Jag undrar om ett privatlån kan påverka mig i mina fortsatta studier, där jag alltid tar fullt CSN. Om jag har tolkat det rätt så...
Svar
1
· Visningar
376
Senast: lil-sis
·
Juridik & Ekonomi Jag sålde mitt hus i årsskiftet och fick då loss en del pengar. Jag har alltid gillat tanken med att vara helt skuldfri (dvs inte ens...
2
Svar
21
· Visningar
1 795
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
573
Senast: niardasp
·
Skola & Jobb Hej! Jag har pluggat heltid på universitet 2 år och har nu påbörjat sista året. Har alltså 120 hp då jag är i fas med allting. Jag läste...
Svar
3
· Visningar
442
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp