CSN's trevliga handläggningstider

Åh, vet du hur mycket poäng det var? Hade du läst klart någon kurs då när poängen var tillräckliga eller var du "mitt uppe" i kurser?
Minns inte, men jag tror att jag var mitt uppe i kursen. Jag läste på så låg fart att mina kurser var lååånga. Jag tror att poängen jag saknade motsvarade typ 6 veckors studier, så när det gått 6 veckor så tror jag att jag fick pengarna.

Hej studenter!

Finns det någon här som nyligen sökt studiemedel för denna terminen? När sökte ni och hur lång tid tog det för er att få besked? Enligt CSN's hemsida så är den genomsnittliga handläggningstiden just nu på 17 dagar (alltså vafan, samma sak varje termin :crazy: ) men eftersom det är ett genomsnitt så eftersöker jag riktiga siffror ur verkligheten :D :angel:
Jag tror jag sökte i mån/tis, fick mail nu. Brukar alltid gå fort för mig. Kanske är beroende på om man är lätt ärende typ?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 374
Senast: Lavinia
·
S
Hoppning Hej alla! Jag håller på och ältar och tänker så huvudet håller på å gå sönder... :crazy: Jag hade hand om en häst okt -07 till maj...
Svar
3
· Visningar
2 819
Senast: feliand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka