Bukefalos 28 år!

.css Mallar!

M

MaLu

Jag tror jag blir galen! Kan man inte få ett stycke text i en FÄRG med hjälp av en mall?? I så fall, hur gör man? Det vill inte fungera. :(

tacksam för all hjälp /malu
Det kommer nog snart fler frågor...
 
Sv: .css Mallar!

color: #000000;
tror det är vad du söker...
byt ut #000000 möt den färg du vill ha bara...
 
Sv: .css Mallar!

tack :bow: Och jag som höll på hur länge som helst och inte fattade vad som var fel. Jag hade lagt till "font-" innan color... Ibland blir jag så trött på mig själv... :smirk:

Dig kan man ju ha nytta av märker jag :D Jag har mer problem men jag tror jag väntar med dem till imorgon, kan hända jag fixar det själv efter lite sömn :)

malu
 

Liknande trådar

Tjatter Kära Buke! Finns det någon vänlig själ här som eventuellt kan hjälpa mig med en uppgift i skolan. Kursen är webbutveckling 1, så...
Svar
4
· Visningar
565
Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: Lavine
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 657
Senast: Klara
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 393
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp