Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi köpte en sådan nu när vi köpte ny sulky för vi har så olika hästar (små på 1.50 och bjässar på 1.78) och den passar verkligen alla våra hästar. Ställbar på alla sätt, från sits till fotstöd på ett lätt sätt också.
Vi är mycket nöjda med den och den har varit värd alla pengar.
Ja det är ju drygt att ha med sig 2 sulkys om man startar båda, eller att ha flera olika. Jag har en hög custom flex, men den är för stor för den lilla och för liten för den stora ....
Vet inte om dem gjort om modellen nu eller om det är samma... men när Multiflexen var ny vet jaG många kuskar som inte gillade den. Annorlunda sittställning mot de gamla vanliga Custom.
Fast kör man inte själv så spelar det kanske ingen roll...
Åh, jag som tycker den är så skön att sitta i. Å andra sidan kör jag inte tio lopp per kväll i andra sulkys heller, men det är nog och har nog varit en vanegrej för kuskarna. Vi har tack och lov inte haft några klagomål på det (nu har vi inte haft den i jättemånga starter, óch två av starterna har det varit kuskar som inte kan svenska i den).
Vi har kör oxå med Venator, en "vanlig" och en "krokvagn". Jag tycker att den är helt suverän den passar till den minsta som är knappt 1,50 och till den största cirka 1,66 som dessutom har en enormt baksteg. Den är ju ställbar i tre höjder och har flera hack för avstånden (uppe vid selen) och den fjädrar! Enkelt att justera fotstöd på dessutom eftersom inte är "fasta" lägen utan man kan justera fritt.
Mnn, ja så är det ju..när jag betsällde min som jag har nu , en vanlig flexure så fick jag vänta länge då också. Men har du beställt nån special , färg, storlek eller så?
Vi har på jobbet. Bra vagn. Funkar på alla hästar vi har från små till 1,70, utan problem. Den är lätt och smidig också.
Kan kanske hålla med om att man inte sitter jättebra i den, men det är ju ingen katastrof på något sätt. Du ska väl gissningsvis inte ha den på flertimmars långturer i skogen
Jag fick tag i en , ett fynd, en som bara var använd 2 ggr, med tillhörande sulkypåse och dito till hjulen för 9,500 det syns inte att den är använd knappt
Ibland har man tur......
ojj!!! det var verkligen ett fynd!!! grattis!
vi har en i stallet, den passar till alla vi haft den på! dessutom räknas den nu som "vinnarvagnen" då både bang in line och min egen unable to speak plockar ettor med den
Ja det var det verkligen och nu ska vi debutera i den på måndag hoppas jag....mindre kul för tjejen som sålde den som ligger och får cellgifter för sin cancer
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Hundavel & Ras ”De är pudelblandraser, alltså doodle. Rasen är wawadoodle, 75% toy-pudel och 25% chihuahua”. Lite svårt att bestämma sig om det är en...