• Western
  • Trådstartare Trådstartare 1327
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 393
Sv: Cutting

Hos Styrbjörn och Mona på Quarter Hill Ranch utanför Kristinehamn. Han är en eldsjäl:laugh:

*KL*

En till nyfiken!:)

Vart kan man rida western överhuvetaget i Dalarna?

Mig veterligen är det ingen som håller på med renodlad cutting i dalarna men jag får nog hålla med TQR, kontakta Quarter Hill Ranch!

Var bor du?

Det finns några westernföreningar i olika delar av Dalarna så nog borde det finnas något för dig!

/Cowgirls

Det beror ju som sagt lite på var nånstans i dalarna man bor, men westernklubbar finns det gott om... dock är det nog sämre med cutting. Lite annat kosse-arbete har dock smugit sig till en början här omkring Avesta ;)

Boskapsdrivarna, skojar du eller????

Nej, varför skulle jag göra det???

Boskapsdrivarna håller på med boskapsdrivning och i boskapsarbete ingår Cutting........

Förra sommaren anordnade föreningen ett antal fortsättningskurser med träning i bl a Heard Work, vilket ju är början till Cutting.....;)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
576
Senast: Ramona
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 136
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
555
Senast: Keb71
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
217
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka