Cwd 2G hoppsadel...

harri

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av den? Vad ligger den på för hästar, hur är den att rida i? Är den lik någon annan modell?

Vill veta allt:laugh:

Sv: Cwd 2G hoppsadel...

Ja, jag är också nyfiken! Såg att det fanns en beg. inne hos en av onlinebutikerna...! Har jag fel om detta är den modell RGB rider i?

Putt!

Sv: Cwd 2G hoppsadel...

Haha, nej ;)
Men jag skulle vilja höra från någon som personligen suttit i den...
En annan sak jag är lite nyfiken på - lite trådkapning kanske - är varför det är så många begagnade CWD ute på marknaden nu? Bara för nåt år/halvår sedan var det inte alls så och de som var försvann snabbt som ögat. Är "trenden" på väg ut?

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 615
Senast: Roheryn
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 489
Senast: skiesabove
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Födda-24