CWD sadel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare spot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 3 556
Sv: CWD sadel?

har en sån som jag hittade begagnad på annonsdirekt.se.

en svart hopp, flatback.
den var ganksa väl använd och har några år på nacken men är fortfarande jättefin o i bra skick!! skön att rida i också även om den är lite av det hårdare slaget, men man vänjer sig.
är supernöjd med min!!!!

Heeej..
jag har två och jag är riktigt nöjd med mina ..
det är min mamma som säljer dom så pm:a mig om du vill ha kontaktuppgifter etc.
:)

Vad är det för typ av sadel?

vad Kostar de i nypris??

Pma gärna mig med info om du inte vills kriva ut här :D *blev nyfiken*

Hittar ingen skandinavisk ÅF på deras sida??
Vad kostar en sadel??
Är det ingen som vet

//G

till er som undrar: PMa Fauvette (h*n skrev tidigare i tråden)

H*n var snäll o hjälpte mig med infon jag behövde:bow:

jag prov satt en sådan på scandinavium och dom var helt otroligt härliga! jag blev blixt förälskad. där sa dom att en sådan i ny pris kostar 26.000 kr. att dom är nya ute på marknaden och att Rolf-göran bengtsson rider med en sådan! hadejag haft pengar hade jag genast köpt en! lädret ligger tydligen i ett ek- bad i tre - fyra månader innan dom börjar skära i det, så dom är otroligt mjuka o fina i lädret! jag har ett sådant visitkort här hemma så vill du ha mer info så är det bara att meddela mej.. menjag fick en andress vet inte om den är klar än för när jag kollade var den under uppbyggnad men den är iaf.. www.toprider.se

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 152
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Är det någon som har koll på Källqvists Genesis sadel med utbytbart koppjärn -->allround mot hopp skulle jag gissa att det är? Är det en...
Svar
7
· Visningar
669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka