"cykla bakåt" - skritt, "........." - tölt. Ideér hur

Re: Black & Decker!

med risk för att låta petig... så skall du betona ALLA fyra taktslagen lika, annars har du inte ren fyrtaktig tölt... :smirk:
BLACK-n-deck-er låter ungeför som femgångsgalopp, flack och nästan fyrtaktig :D. Eller, när jag tänker efter, den sortens galopp låter faktiskt mer som black-n-deck-ER, med betoningen på sista slaget.:idea:
Vad är det här för märkesreklam egentligen, förresten? ;) Finns det inga andra borrmaskiner med användbara namn så vi får lite jämvikt? :rofl: :cool:
 
Re: Black & Decker!

Vad är det här för märkesreklam egentligen, förresten? ;) Finns det inga andra borrmaskiner med användbara namn så vi får lite jämvikt? :rofl: :cool:
Ja, det där har jag suttit och funderat på länge :eek: och kommit fram till att det finns lite mer neutrala uttryck som "ticka-tacka" eller kanske som en islandshäst som jag sett som hette "Vikivaki"! :D Och sen som musiker så har vi sextondelsnotens rytm: "tavateve" men det är ju så fult... :p

/Erica - som funderar över livets mening och andra stora saker...
 

Liknande trådar

Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
4 461
Senast: Boj
·
Träning Nu har jag gett upp att klura på min kammare. Kanske är det nån där ute som har nån idé om ifall det är normalt eller om min häst borde...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 225
Senast: Habina
·
Ridning Rider en islänning som är stark i sin grisepass. Väljer gärna pass istället för galopp osv. (Har just börjat lägga in galopp i träningen...
Svar
6
· Visningar
1 736
Senast: Gry
·
Hästvård Nu vill jag höra era erfarenheter av problem på böjt spår. Bakgrund: mitt 17-åriga arabsto som sedan januari har varit ibland lite...
Svar
8
· Visningar
1 011

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp