Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tja jag har en cysta på ena skinkan som jag har haft i massor av år. Om jag vill så är den lätt att ta bort men jag har ingen lust just nu. Om jag får en GBP och lyckas gå ner en massa i vikt så vill jag nog ta bort den, då kommer den störa mer, både kosmetiskt och praktiskt.
Jag har en cysta på min ena äggstock och har haft i flera år. Har då aldrig varit tal om att ta bort den. Nu kan den visserligen spricka har jag läst, men det får jag ta då.
Det beror väl lite på var den sitter. Har du problem av den?
Men, fick du ingen information av dem som konstaterade den? Ibland blir man ju dock lite paff, så du kanske inte tänkte på att fråga? Hur som, det är ju så olika beroende på vad den sitter, så ring till dem imorgon så du får raka besked och framför allt rätt besked
Nemo: Jo, jag frågade men fick bara till svar att jag inte skulle oroa mig. Att det inte var ovanligt efter att man har slutat med p-spruta och att den mest troligt kommer att försvinna av sig själv. Dock ska jag tillbaka om 3v för att kolla den igen.
Nä, den upptäcktes av en slump när jag satte in en spiral idag.
Jag lever ju fortfarande och har haft min i minst 6 år nu. Upptäcktes via ul då jag var gravid. Den var rätt stor men det har ju inte hänt något. Dock har jag haft en del problem med äggstockar, blödningar och hormoner och cystan kanske kommit pga det.
Jag har cystor på äggstockarna typ var tredje månad Gör ont när det spricker men verkar överlag vara ofarligt och vanligt.
Jag äter hormon p-piller för att hålla mina i schack, kommer gärna vid byta av piller
Cystor på äggstockarna är vanligt, de flesta är ofarliga och många försvinner av sig själva. Vad som händer beror på vilken sorts cysta du har. Ring och fråga!
Kropp & Själ
Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig?
Som jag har förstått det är...
Kropp & Själ
...hur började era symptom? Och hur gamla var ni?
Jag har de senaste två åren fått värk i fingrarna från och till, speciellt när det är...
Trädgård & Växter Om den är sortäkta blir det en Hokkaido. Men det vet man ju aldrig med köpepumpa.
Det har kommit upp typ tjugo stycken i baljan, helt...
Kropp & Själ Hans ögon var naturligtvis inte blå som i blå utan såg ”blå” ut i ljus.
Han hade melerade dvd skiftande ögon tror man kan se dom flesta...
Lantbruksdjur Jag brukar ha en stor plastlåda som jag fyller på med 1 del korn, 1 del havre, 1/2 del vete, 1/4 majs och en 1/4 del ärtor. Skjusterar...