:D -smileyn blir fel

Rosett

Trådstartare
När jag försökte göra :D- smiley i en tråd så stod det : D men när jag tryckt på posta så blev det :d i stället och där jag skulle ändra så hade den ändrat själv till : d även i inlägget.

Försökte ändra flera ggr men det blir :d hela tiden.

Provar göra : D här: :D

Edit: meh!!! nu funkar det ju :eek:

Edit2: Det är i det här inlägget det blir fel smiley hela tiden http://www.bukefalos.com/f/showpost.php?p=14676748&postcount=17

Senast ändrad:
Sv: :D -smileyn blir fel

Måste prova... ;)

:D

Edit: Det funkar ju? Eller förstår inte riktigt vad du menar? :)

Senast ändrad:

jag har oxå upplevt det, ibland! flera olika gånger :D

Om du har enbart stora bokstäver i ett inlägg så kommer buke automatiskt att ändra alla till små...

:eek: Måste prova, skriver med stooora bokstäver nu, ser ni? Gör en sån där smiley här: :d så får vi se om alla blir små...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 412
Senast: Edla
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 823
Senast: Freazer
·
Hästhantering Jag äger sedan snart 1 år ett nordsvenskt sto på 17 år. Tanken var att hon skulle få gå som avelssto hos mig men hon blev tyvärr inte...
Svar
19
· Visningar
3 550
Senast: Mia_R
·
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
3 115
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka