Bukefalos 28 år!

Hur vet man hur mycket man bör äta? Minns inte riktigt vikt vs IU/IE. PurePharma innehåller ju 2500 IU/kapsel och jag hittade bara viktrekommendationer när jag googlade lite snabbt. Äter ni en sådan kapsel/dag?
 
@the_connemara Jag tar en kapsel per dag av PurePharma, d.v.s. 2500 IE. Jag tycker att rekommendationerna verkar variera, men däremot verkar det vara väldigt svårt att överdosera så det är jag inte så orolig för i alla fall.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Äter en del vitaminer i form av kapslar och det är hemskt! Kräks nästan av varje och det är flera stycken 😂 ibland ”fastnar” de halvvägs...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 721
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Hur tänker ni kring vitaminer i fodret? Utgår ni ifrån att hästen får i sig alla vitaminer den behöver om den har en komplett foderstat...
Svar
5
· Visningar
654
Foder & Strö Hej! Min tränare tyckte att vi skulle börja ge vår ponny E-vitamin då hon går ganska hårt i nuläget. Jag har för mig att E-vitamin och...
Svar
9
· Visningar
1 043
Senast: Karoliten
·
Mat Jag förstår inte, några saker runt de läskvarianter som kallas för energidryck. Jag började fundera på de här frågorna, när en...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
7 816
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp