Hur vet man hur mycket man bör äta? Minns inte riktigt vikt vs IU/IE. PurePharma innehåller ju 2500 IU/kapsel och jag hittade bara viktrekommendationer när jag googlade lite snabbt. Äter ni en sådan kapsel/dag?

@the_connemara Jag tar en kapsel per dag av PurePharma, d.v.s. 2500 IE. Jag tycker att rekommendationerna verkar variera, men däremot verkar det vara väldigt svårt att överdosera så det är jag inte så orolig för i alla fall.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ni som har stora(!) problem med ögontorrhet... Min bättre hälft är kroniskt ögontorr efter laseroperation, och använder Hylo Duo...
Svar
3
· Visningar
193
Senast: Snubbelfot
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hos människor har man sett kopplingar mellan låga nivåer av D-vitamin och olika typer av rubbningar i ämnesomsättningen, medan...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Eftersom jag äter litium måste jag regelbundet lämna prover för att se att sköldkörteln fungerar som den ska. Nu lämnade jag nya prover...
2
Svar
24
· Visningar
1 017
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama