Då var det dax IGEN!!!!

R

RebeckaKihlberg

För ca 2veckor sedan hittade jag äntligen ett regntäcke som passade min lilla shettis....super glad var jag och köpte det eftersom att jag har bra erfarenhet av märket sen innan. :bump:

Denna vecka har det regnat en del i skåne och pållen har fått ta sitt täcke på sig.
Nä jag tog in honom i måndags var hela bringan på täcken genomsurt...lika så pållens bringa och delar av baken :(
kanske inte riktigt det jag hade tänkt mig.
Tänk sen när hösten är här...mer blåst och regn...och mycket kallare....vill inte ha ett blötttäcke och en blöt häst då :(

Så nu är det väl bara att åka ut till affären och lämna tillbax täcket, nu funderar jag på Horsewears Rhino ponny..men dom kostar en lite mer.....vad tycker ni om deras täcken?!? :confused:

//Becky
 
Jag tycker ABSOLUT att du skall ta HorseWare Rhino-regntäcke. Mitt vbl-sto har det och det är superbra!! Hästen blir inte genomblöt och det är absolut det bästa jag någonsin köpt till hästen. Funderar på att köpa ett sånt fast vintertäcke.
:)
 
Ska ringa till butiken som sålde täcket nu och fråga om dom har något i samma stl. hemma...måste ju ha ett nytt direkt!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 328
Senast: Shixle
·
Hästvård Hej! Min häst (Irish cob) står uppstallad i Frankrike. Hästarna är inne på natten över vintern och ute 24/7 på sommaren. Det har varit...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: Freazer
·
Hästvård Finns det intresse för en sådan. Dela med sig av sina tips hur man gör för att få vardagen att fungera både för ägare och häst. Så klart...
Svar
8
· Visningar
1 305
Utrustning Sitter och funderar lite fram och tillbaka. Har mina hästar hemma på gården och de går i lösdrift tillsammans. Har en dam som är lite...
Svar
19
· Visningar
2 788
Senast: gylle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp