Dagens dilemma

E

Egonson

Om man har en brun häst, svart sele/huvudlag med silverspännen, och volvoröd vagn, vad ska man då ha för färg på däckelunderlägg och brösta-ludd? :confused: :p

Gärna tips på vart man kan handla detta billigt, vill inte ha sånt där tjockt teddy eller ull utan det ska vara tunnt och lätt att tvätta.
Har tittat på Mias körvojlock, men jag tror jag vill ha ngt billigare.
 
Sv: Dagens dilemma

håller med palle o fidelity - Rött!:D

köp ett vanligt schabrak o sy om kanske.... ?
 
Sv: Dagens dilemma

Jag skulle nog ha rött däckelunderlag för där tycker jag att man kan ha rött och luddigt utan att det stör helhetsintrycket.
På bröstan skulle jag nog ha ett svart tunt, men även ett rött tunt teddy kanske skulle funka.
Till mitt körsele köpte jag en lång tunnel med tunt ludd, med kardborrband och klippte i rätt längd. Varvade även med en sån där sadelgjordstunnel (du vet med små lufthål i och av nån slags plast) på sommaren.
 
Sv: Dagens dilemma

Okej, bukefolket har talat :rofl: Då får det väl bli rött då :D
Ja det blir nog bra.
Får se vad jag ska ha under bröstan. Får nog bli rött där med, fint med matchat tycker jag :D
Får se vad jag hittar i nätbutikerna nu då.
 
Sv: Dagens dilemma

visa bild sen på allt!
013.gif
 
Sv: Dagens dilemma

Álin skrev:
Om man har en brun häst, svart sele/huvudlag med silverspännen, och volvoröd vagn, vad ska man då ha för färg på däckelunderlägg och brösta-ludd? :confused: :p

.
Rosa botten med gröna prickar blir jättesnyggt!
 

Liknande trådar

Utrustning Vad jäkla trött jag blir på att aldrig ngt kan få vara enkelt :( Elen på min transport krånglar, mkt irriterande! Blinkers...
Svar
7
· Visningar
4 427
Utrustning Hej! Är det någon här som äger ett Micklem-träns i brunt? Competition-modellen. Jag ska köpa ett sånt men jag tycker det är väldigt...
Svar
2
· Visningar
2 247
G
Körning Jag fortsätter trådbomba forumet... ;) Hur ser era groomar ut jämfört med er själva i dressyr och precision? (Maraton tar jag inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 634
Senast: Skulla
·
Körning hej, då shettistjejen och jag snart ska ge oss ut på tävlingsbanorna, så har jag en liten utrustningsfråga... En bekant har en jätte...
Svar
10
· Visningar
1 575
Senast: _Skifting_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp