Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åh, du om någon kanske vet! Jag är på mameluckjakt! Och det är banne mig inte en lätt match. Lyckades få en släkting att gräva fram ett par i ull ur en låda som sitter som en smäck och är varma och sköna (samt i tidsenlig modell från 70-talet då de tillverkades och bars senast är mycket imponerad av att de överhuvudtaget var sparade). Är det second hand som gäller om man vill ha rejäla mamelucker? Har hittills hittat i silke på Twilfit (men vill egentligen hellre ha i ull) samt på olika suspekta webbshoppar som även säljer stödstrumpor och hålfotsinlägg (vilket gör att jag känner mig lite väl ung för att handla där ).
Jag använder inte mamelucker själv, och vet inte riktigt vad "rejäla" innebär, men vet att märket Design Werk of Sweden har (har haft i alla fall) mamelucker!
Haha, just fan! Hade glömt att han även omnämnde mamelucker, jag känner mig så gammal när jag ska införskaffa sådana eftersom det är just tantbutikerna med stort T som tillhandahåller ovan nämnda plagg
Ja det är riktiga tantbutiker som tillhandahåller dessa godingar! Leta reda på en sådan eller så kanske du har ngn tantpolare 90+ eller liknande som kan donera dig ett par?
Kan btw posta en outfit i tråden när jag ändå är igång. Från förra helgen
Silverfärgad jumpsuit från Le Stockholm Syndrome, lurvig jacka från Rodebjer, skor gamla som gatan från Bik Bok, väska Dior
Och en liten bonusbild från dagens outfit. Blommiga byxor och gula strumpor HM, skor från Acne
Skola & Jobb Jag tror inte att läkaryrket ligger så mkt bättre till gällande stress, sjukskrivningar, obekväm arbetstid och jourer? Däremot är säkert...