Dagens outfit

Sv: Dagens outfit

Den är ganska kort! Slutar en bit ovanför knät. Instagram klippte av bilden men den slutar just under vad man ser i bild.
 
Sv: Dagens outfit

Gu va snyggt :love: (Likasom allt i tråden!) Jobbar du i klädaffär, eller vart är bilderna tagna?
 
Sv: Dagens outfit

Tack! Jag jobbar som stylist men jobbar också i en butik som säljer svenska designers :) Vill du veta vart kan jag PMa dig :)
 
Sv: Dagens outfit

Tack! Det är naturligt, alltså det är 100% mitt eget. Dock är färgen ngt artificiell ;)

Hoppas att fler vill lägga in outfits så man får se! Själv är jag sjuk och ligger under en filt och dör typ
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Dagens outfit

Åhh du är så cool och vacker!! Vi kanske borde starta en tråd "Tornblommas outfits" ? :D :love:
 
Sv: Dagens outfit

Gullig du är! :D Nä nu får fler ta tag i detta!
I skrivande stund ligger jag i soffan osminkad med en oversizad stickad tröja och yllesockor på mig.
Tycker att folk borde ha roliga bilder på halloween outfits att lägga ut? :bump:
 
Sv: Dagens outfit

Dagens outfit för mig :D Hittade också världens mysigaste kofta som jag förmodligen köper i morgon, det var ju ändå 50% rabatt :angel:

d156073c300d11e286fe22000a1f9ac6_7.jpg
 
Sv: Dagens outfit

Själv överväger jag starkt att ta fram mina stickade mamelucker :o:D

Blev plåtad av Modette idag.
Pälsmössa vintage (Myrorna), kappa Mes Dames, halsduk JosefinJosefine, väska vintage (Lisa Larsson), skor Acne.

modette-streetstyle-karin2.jpg


modette-streetstyle-karin3.jpg
 
Sv: Dagens outfit

Tack! :laugh:

Passar på att putta upp tråden lite och hoppas på att folk lägger ut bilder på fina juliga outfits!
 
Sv: Dagens outfit

det närmaste man kommer en juloutfitsbild härifrån:D

Har en klänning från HM och en kavaj från Primark.

IMG_5265.jpg
 
Sv: Dagens outfit

Vilka snygga armar du har! Dom hade jag inte tackat nej till ;)
 
Sv: Dagens outfit

Tack!:)

Den är perfekt den frisyren tycker jag, två sekunder att fixa och inget hår i ansiktet:D
 

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 629
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
913
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
15 917
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
559
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp