Bukefalos 28 år!

Dagens skit

Rosett

Trådstartare
Det finns ju en dagens bästa-tråd så vi kan väl ha en för dagens sämsta också.
...
Mitt bidrag är: efter att äntligen, efter flera telsamtal, fått recepten förnyade så märker jag att läkaren satt uttagsintervall på alla (finns ingen anledning, jag har alltid skött det bra). Detta innebär att en av dem, om jag tar den dos jag ska ta, bara räcker 16 dagar men uttagsintervallet är 30 dagar.
Suck.
Så nu måste jag använda helgen till att grubbla på detta och tänka ut hur jag ska förklara för den som ev. svarar i tfn på mottagningen nästa vecka.
:(
 
Killen utanför mitt som blev helt skogstokig på vad jag gissa var hans gravida tjej. Jag hörde hur han skrek upp till mitt fönster fast han satt i bilen med dörrar och fönster stängda (hon satt inte i bilen utan stod en bit bort och talade i telefon). Övervägde att ringa polisen men så åkte han.

Positivt (om man får ta upp det i en sån här tråd :)) var att flera människor reagerade, stannade och "övervakade" situationen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
860
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 433
Senast: Calmiche
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 337
Senast: Cocos
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 185
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp