Dagens tre positiva

1. En extra ledig dag 😍
2. Vårstädat hallen 🌼 Nu vill jag inte se några tjocka vinterjackor mer innan nästa vinter tack!
3. Cykeltur med hundarna 🚲 I och för sig med hjärtat i halsgropen tack vare vildhunden (andra kallar henne unghund...) men nu är vi hemma igen, utan några farliga incidenter 🙏
 
1. Läst kurslitteratur och tittat på inspelade föreläsningar så jag är i fas till seminarium imorgon
2. Idag kunde jag gå på crosstrainern utan att hålla i mig i stavarna
3. Blev påmind om hur gott te kan vara av te-tråden, så idag har jag druckit 4 olika sorters te!
 
1. Att servera rester från igår inte ökade mitt diskberget
2. Får utbetalt från AFA för tiden jag var hemma från jobbet pga en arbetshändelse
3. Mina sommardäck har kommit (se störande -tråden för hur det gick till).
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 057
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: Takire
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 862
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
14 963
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp