Dagistimmar 1 åringar.

Sv: Dagistimmar 1 åringar.

Stora killen började på dagis när han var ca 17 månader. Då gick han ca 30 timmar ett par veckor, sedan föddes lillebror och han blev 15-timmarsbarn. När han var knappt 2 flyttade vi och då fick han vara hemma. Började ca30 timmar då stora var 3 och lillebror 1,5.

Lilltjejen nu kommer att vara hemma till åtminstone 2,5, troligen 3 eftersom vi får en fyra i mars (som ska vara hemma till minst 1,5, men helst mycket längre)! Jag jobbar som sjuksköterska på avdelning och jobbar därmed mycket kvällar och helger så de kommer inte att gå mer än 30 timmar då.

Vi har svårt att få hjälp med hämtning tidigt då vi har ca 6 mil till närmsta släkting, så de dagar jag kommer jobba dagtid så blir det långa dagar, 6.30-16.30...:cry:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag blir tokig. Jag skrev ju i början av sommaren att vi hade löss, vi är fortfarande inte av med dom. Under tva perioder i sommar har...
Svar
16
· Visningar
1 342
Senast: turbofling
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 252
Senast: Blyger
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 634
Senast: Mineur
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 739
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp