Dagmatte/hundrastning.

Narcissa

Trådstartare
Jag sitter och kollar runt lite på nätet efter någon som kanske kan rasta mina hundar någon gång i veckan. Det verkar inte finnas så många.

Hur fick ni tag i dagmatte eller någon som rastar hunden? (Ni som inte har hjälp av kompisar eller släktingar).

Hur mycket betalar ni?

Sv: Dagmatte/hundrastning.

När jag själv behövde dagmatte så annonserade jag i en lokaltidning och fick 2 "träffar".

När jag har sökt hundar att rasta (började med det efter att jag fick mitt nattjobb) så har jag lappat halva stan och det är många som har sett lapparna och plockat kontaktinfo, men bara 4 som har hört av sig.

Kanske kan vara något?

För ett tag sedan så var det en kvinna som lappade efter hundvakt. Hon erbjöd 30kr för 2-3 dagars jobb. En symbolisk summa kallade hon det. Hon fick till slut ta hjälp av släktingar eftersom ingen nappade på det. Så jag tror att det är viktigt att du även skriver vad du erbjuder för tjänsten.

Jag tar 70kr/dag jag tar hunden oberoende på hur länge jag har honom/henne. Klipper lite klor och sådant också om det önskas.

Jag fick tag på min förra dagmatte här på hundforumet:D Behövde en under ett sommarjobb och allt löste sig perfekt.

Jag annonserade på internet och hittade en jättego tjej som går ut med vår hund under sina håltimmar när jag jobbar borta. (2 dagar i veckan) Hon får 500 kronor/månad.

Fick även en del andra svar, men jag valde denna tjejen för hon lät seriösast och verkade passa in i vårt tänk s.a.s+ att hon dessutom bor bara rätt över gatan från oss :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 530
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 082
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 988
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka