F

Fjunet

Hur funkar det egentligen? Passar man hunden hemma hos ägarna eller hemma hos sig själv? Eller det bestäms över mail/tele?

(Dum fråga kanske :o)
 
skulle själv föredra att någon passade min hund hos sig själv, dels för att det är nyttigt för hunden att komma ut å va hos andra människor å dels för att jag inte skulle gilla att nån var i mitt hus när inte jag va hemma.
men det är ju såklart individuellt hur man gör, fråga den som du ska passa hunden åt hur denne vill ha det :)
 
jag är dagmatte åt en liten schäfer och hon kommer hit och lämnar honom varje morgon och hämtar honom när det passar, ibland har jag honom till 17:00, ibland till 21:00, så det kan variera lite..
men det fungerar jättebra, är inte vi hemma så gör vi som vi gör med våra hundar, antingen sätter vi dom i hundgården eller om det är jättedåligt väder sätter vi dom i våran stora hall, så är det bara för henne att hämta honom..
 
Fråga två:
Vad kan man ta betalt för 8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har gått och blivit sjuk, tror jag. Har fått bland annat utmattningssyndrom och dom har hittat nånting avvikande i min hjärna. Under...
Svar
13
· Visningar
1 770
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 936
Senast: ako
·
Skola & Jobb Kanske dum fråga, men någon som vet om man kan det? Anledningen att jag frågar är för att jag haft en arbetsförmågebedömning hos dem...
Svar
15
· Visningar
1 068
Senast: Sasse
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 092
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp