cili
Trådstartare
Nu behöver jag också hjälp med frisyrtips. Har bokat tid till på tisdag, så jag har några dagar på mig att bestämma.
Det enda jag är helt säker på är att jag vill kapa minst 10cm för att få bort massa slitna toppar. Och jag vill inte färga något.
Håret måste gå att sätta upp i en tofs, annars är det i vägen på gymmet
Jag ser ut ungefär såhär (ja alltså det är ju bilder på mig, men jag brukar inte ha fullt så mycket smink till vardags):
Och här ser man längden på ett ungefär, bilden är några månader gammal:
Just nu har jag bara håret uppsatt i en slarvig tofs mest hela tiden, för att det är i vägen och svårstylat när det är så långt och "platt". Jag vill ha lite mer frisyr. Men inget som kräver en halvtimme framför spegeln varje morgon.
Nån som har förslag att bidra med?
Det enda jag är helt säker på är att jag vill kapa minst 10cm för att få bort massa slitna toppar. Och jag vill inte färga något.
Håret måste gå att sätta upp i en tofs, annars är det i vägen på gymmet
Jag ser ut ungefär såhär (ja alltså det är ju bilder på mig, men jag brukar inte ha fullt så mycket smink till vardags):

Och här ser man längden på ett ungefär, bilden är några månader gammal:

Just nu har jag bara håret uppsatt i en slarvig tofs mest hela tiden, för att det är i vägen och svårstylat när det är så långt och "platt". Jag vill ha lite mer frisyr. Men inget som kräver en halvtimme framför spegeln varje morgon.
Nån som har förslag att bidra med?