"Dåligt" att vara tidig?

Sv: "Dåligt" att vara tidig?

Hm är det gjort undersökningar på det alltså?

Fast det står ju "min erfarenthet" i hennes inlägg. Då utgr hon ifrån vad hon själv observerat och inte godkända undersökningar. Alltså inte något som måste vara så som hon skriver ;) Bara hennes uppfattning:D

Men även om det är som hon uppfattat så betyder det inte att folk utanför det är onormala.. Jag är grym på språk men uuuusel på matte. Min bästa vän är usel på språk och klrade matte med bravur. Lika med de tjejer jag pluggar med nu. Dom som kirrar matten kan inte med språk. (jag kämpar stenhårt med matte b:crazy:) Jag var den enda som klarade mvg på engelska B i våras i min klass. (extremt petig lärare). Skulle lätt vilja läsa eng c nån termin framöver.

Min son har lättare för språk än matte medan hans lillasyrra är grym på matte men är mycket sämre på språk.

Liknande trådar

Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 044
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 165
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 034
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 038
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka