Dalmatiner ??!??

Sv: Dalmatiner ??!??

låter ju nog som en intressant ras det oxo!
klipper man med sax till sommaren,eller rakas dom eller ???:confused:

Nja.... vi klippte med sax... Hon blev väl inte världens vackraste, men hon är bäst i allafall:love:
Köpte en agillity "tunnel" och den fattade hon på en gång, men hoppar lika gärna över den...
Hon är en tjej som gärna löser problem på sitt eget vis, men lyder då hon fattar vad som krävs.
Hon är som en gammal klok hund i ung fräsch förpackning:angel:

* Jenny * som är helt såld på rasen, och VÄLDIGT partiskt!

Nja.... vi klippte med sax... Hon blev väl inte världens vackraste, men hon är bäst i allafall:love:
Köpte en agillity "tunnel" och den fattade hon på en gång, men hoppar lika gärna över den...
Hon är en tjej som gärna löser problem på sitt eget vis, men lyder då hon fattar vad som krävs.
Hon är som en gammal klok hund i ung fräsch förpackning:angel:

* Jenny * som är helt såld på rasen, och VÄLDIGT partiskt!

:laugh: ska försöka fixa en träff med nån av den rasen!

tack för tipsena!
(idag såg jag en dvärgsnautser,den var fin...tyvärr hann jag inte tala med ägaren)

Kolla om det inte finns någon uppfödare i närheten. Nu är det ju ingen "vanlig" hundras, men någon bör det väl finnas?

Lycka till med hundköp!

* Jenny *

det finns faktiskt! men de har inte haft valpar på många år..

vi ska nu fundera o se..men tiken som vi har kvar är klart deppad av att vara ensam , stackarn.

tack!!!! jag lägger till en tråd,när det har hänt nåt! :laugh:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 642
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 647
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 557
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 367
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka