Dalwhinnie

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Kiraya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 853

Kiraya

Trådstartare
Vad ni tycker om svart hingst Dalwhinnie? Jag känner en person har fin fux stoföl efter honom.

Sv: Dalwhinnie

Såg honom live på Eklundas hingsvisning i fredags... då hade jag bara sett ett kort på honom innan men det var nog för att vilja se mer.

Riktig snygging! Film för den som vill se kan bara hålla med i Lena Z kommentar när hon säger att hon kom av sig för att han är så fin. Såg/verkar riktigt trevlig!

Såg honom live på Eklundas hingsvisning i fredags... då hade jag bara sett ett kort på honom innan men det var nog för att vilja se mer.

Riktig snygging! Film för den som vill se kan bara hålla med i Lena Z kommentar när hon säger att hon kom av sig för att han är så fin. Såg/verkar riktigt trevlig!

Japp, såg himla trevlig ut (var också på eklunda och kollade). Ska bli spännande nästa år och se vad hans avkommor ger för resultat på 3-årstesten.

Förresten - tror jag stod brevid dig och filmade :D

/Lizzie

Japp, såg himla trevlig ut (var också på eklunda och kollade). Ska bli spännande nästa år och se vad hans avkommor ger för resultat på 3-årstesten.

Förresten - tror jag stod brevid dig och filmade :D

/Lizzie

Haha vad lustigt :) ja det blir himla kul att se hur 3-åringarna ser ut! Jag är ingen dressyrnörd så men ... *dreggel* :love:

Haha vad lustigt :) ja det blir himla kul att se hur 3-åringarna ser ut! Jag är ingen dressyrnörd så men ... *dreggel* :love:

Ska förmodligen betäcka mitt svarta sto om 2 år och Dahlwinnie ligger bra till. Och ska hålla span nästa år för att se hur avkommorna verkar uppföra sig med ryttare på ryggen.

/Lizzie

En mycket trevlig hingst, superfin på alla sätt och dessutom riktigt bra huvud.
Har även sett mamma och mormor till honom, mycket kvalité!!

Måste bara fråga, stod han på flyinge som ung? Har för mig att jag träffade honom sommaren -06, men uppfödaren är ju inte flyinge, blir osäker p åom det är samma häst..

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
109
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke... 2
Svar
25
· Visningar
1 727
Senast: Nikan
·
Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 642
Senast: Hedwig
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka