Damhandboll

TomasN

Trådstartare
Jag har lärt mig något nytt de senaste veckorna.

Damhandboll är ju fantastisk underhållning! Bättre än herrhandboll faktiskt.

Sv: Damhandboll

Jag skriver under på det och lägger till att inom squash så är dammatcherna ungefär 700 gånger intressantare än herrarnas. När killarna spelar kan dom stå och slå bollen ett femtiotal gånger utan att någon vinner bollen tills ena spelaren kommer i vägen för motståndaren och bollen går om. Znacka om ZzzzZzzZZ...

Sv: Damhandboll

Tyvärr vann ju fel lag igår men på något sätt så gjorde det inte så mycket. Så mycket hjärta och kämparinsats!

Liknande trådar

Kropp & Själ Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr" Konserter- som av någon anledning var... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
5 948
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Är galet spänd och har sedan några veckor en ordentlig låsning (eller flera) i bröstryggen. Känns t.o.m dumt då jag andas ibland. Har...
Svar
15
· Visningar
864
Senast: Askur2017
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 328
Senast: Tantan
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka