Kaeela Trådstartare 2 Nov 2009 #1 på bild... Först ut är Kato, nyss fyllda tre år Sedan har vi Oscar, snart elva bast
G Generalen 2 Nov 2009 #2 Sv: Dårarna är fångad... AAAHAHAHAHA! Oscar ser ut som om han vore en serietecknad figur! Jag vill ha honom, skicka hit pronto! Edit: han ser ut som en MUPP, så sjukt söt!
Sv: Dårarna är fångad... AAAHAHAHAHA! Oscar ser ut som om han vore en serietecknad figur! Jag vill ha honom, skicka hit pronto! Edit: han ser ut som en MUPP, så sjukt söt!
H Hoppelhase 2 Nov 2009 #4 Sv: Dårarna är fångad... Generalen skrev: Jag vill ha honom, skicka hit pronto! Klicka för att se mer... Nej, JAG vill ha honom!!! Helt underbar!
Sv: Dårarna är fångad... Generalen skrev: Jag vill ha honom, skicka hit pronto! Klicka för att se mer... Nej, JAG vill ha honom!!! Helt underbar!
Hannapirat 2 Nov 2009 #6 Sv: Dårarna är fångad... Kaeela skrev: Klicka för att se mer... Det är ju Axel Rose!!!!
D diving-leber 2 Nov 2009 #8 Sv: Dårarna är fångad... Åh vad underbara bilder siter med ett stort leende efter att ha sett bilden på Oskar med den galna frisyren
Sv: Dårarna är fångad... Åh vad underbara bilder siter med ett stort leende efter att ha sett bilden på Oskar med den galna frisyren
squarepants 2 Nov 2009 #9 Sv: Dårarna är fångad... Vilka härliga bilder! Pudeln var ju för charmig Vad är det andra för något? Breton?
Sv: Dårarna är fångad... Vilka härliga bilder! Pudeln var ju för charmig Vad är det andra för något? Breton?
V voltigehoppare 2 Nov 2009 #10 Sv: Dårarna är fångad... kl tycker också att gangstah-pudeln var underbar