Dator segare än sirap :(

Fishli

Trådstartare
Min Packard dell är trött som tusan nu.. Misstänker dessutom virus, står datorn orörd i typ 10 min, kommer det upp en blå "sida" med konstig text och så ibland börjar den, inte starta om, men windows text kommer upp.. Så jag har tagit med Masterskivorna man bränner när man köpt datorn.. Men har aldrig använt dom. Formaterar dom hela datorn? Vad kan jag annars göra?

Sv: Dator segare än sirap :(

Bluescreen kan betyda att hårddisken håller på att kracha. Jag skulle ta en backup på allt du vill ha kvar och lämna in datorn på service.

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 759
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Helt plötsligt har min dator börjat gå såååå segt och jag som vill att det ska "gå undan" håller på att bli knäpp :angel: Som ett...
Svar
7
· Visningar
1 277
Senast: FannyN
·
IT & mobiler Känns som om datorn är en millimeter från att krascha och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Besökte en sida på nätet tidigare i...
Svar
7
· Visningar
1 354
Senast: Saybia
·
F
IT & mobiler Förra veckan fick jag hjälp att omformatera hårddisken, eftersom datorn var sprängfylld med skit och därmed helknäpp. Fick tillbaka en...
Svar
5
· Visningar
1 059
Senast: suisyola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Artfex S