Datorkunniga! Spotify...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare coookie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 231
C

coookie

Spotify har fungerat utan problem på min dator, tills idag :( Helt förstörd...
Så idag var programmet borta, och det går inte att installera det på nytt. Vad har hänt? Någon mer som råkat utför detta?:cry:

Sv: Datorkunniga! Spotify...

Suck, mitt spotify är också skumt idag, det står bara att det inte kan ansluta.. Irriterande!

Har samma problem här, mitt virus program har bestämt sej för att spotify är en trojansk häst så det vägrar låta mej installera det igen.
Detta började imorse och är fruktansvärt frustrerande :crazy:

Då vet jag i alla fall varför, hoppas de kan fixa de snart, vill ha min musik tillbaks.. :P

Men det ska ju redan finnas uppdateringar som fixar det!?

Jag kollade kommentarerna sen och det kanske inte var fixat...

uppdateringar som man får fixa själv?
Försökte precis ladda ner det igen, gick inte...

Blir ju tokig! Vad saka man göra utan sin musik? Hur ska man göra för att få tillbaks de då?

The thing is att jag har senaste uppdateringen på antivirusprogrammet (kollade upp de nämligen) och skiten funkar iaf inte :(

Mitt funkar inte heller och jag har inte ens symatech :crazy:

Fattar ingenting stod ngt om att länken hade ändrats och jag kan inte längre hitta det, skumt.

Nu fungerar mitt igen =) Dagen är räddad...

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
796
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 759
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka