Rumpnissen
Trådstartare
Jag blir så trött. Hade inne datron på service under mellandagarna då den gick väldigt trögt, fick tillbaka den och den fungerade bra. Sen kom stormen och det var inte för än i torsdags som jag kunde koppla upp mig på internet igen.
Jag vet inte om datorn har somnat och inte riktigt vaknat under den här tiden men den är onekligen väldigt osamarbetsvillig. Följade problem dyker upp titt som tätt:
*Den stänger helt plötsligt ner internet utan förvarning.
*Den stänger helt plötsligt ner andra program t:ex Word och Windows Media Player utan förvarning.
*Den vägrar skriva ut. Det kommer inte ens något felmeddelande, den kopplar inte ens.
*När jag försöker öppna Outlook Express kommer en ruta upp där det står: "Sidväxlingsfilen är för liten för att avsluta denna åtgärd."
*När jag försöker ansluta till MSN säjer den att det är problem med Internet eller anslutningstjänsten trots att jag är ansluten.
*Det händer ofta att program låser sig och inte svarar.
Datorn köptes förra året och har säkert varit inne på service fyra gånger redan.
Jag är riktigt trött på det här och tänkte ringa till datorhuset i morgon och be dom komma ut och fixa allting men tänkte höra med er och se om ni kanske kan göra mig något klokare om vad problemet kan vara!
TACK!
*Den stänger helt plötsligt ner internet utan förvarning.
*Den stänger helt plötsligt ner andra program t:ex Word och Windows Media Player utan förvarning.
*Den vägrar skriva ut. Det kommer inte ens något felmeddelande, den kopplar inte ens.
*När jag försöker öppna Outlook Express kommer en ruta upp där det står: "Sidväxlingsfilen är för liten för att avsluta denna åtgärd."
*När jag försöker ansluta till MSN säjer den att det är problem med Internet eller anslutningstjänsten trots att jag är ansluten.
*Det händer ofta att program låser sig och inte svarar.
Datorn köptes förra året och har säkert varit inne på service fyra gånger redan.
TACK!