datorproblem

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare acha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 800
A

acha

The browser you're using refuses to sign in. (cookies rejected)

så står det när jag försöker logga in på yahoo... vad gör jag?? Begriper inte vad som menas men att datorn är seg trög och knäpp har jag märkt! Virus?

Sv: datorproblem

hej

Verkar som om du har högt skydd för cookies, i Internet Explorer gör du följande:

Gå via Verktyg>internet-alternativ>sekretess och sätt reglaget på mellan läge alternativt låg dock ej att rekomendera.

Du kan även lägga till Yahoo som tillförlitlig plats under:

verktyg>internet-alternativ>säkerhet> tillförlitliga platser

detta borde kunna lösa ditt problem

Sv: datorproblem

Tack för hjälp men blir likadant ändå! är nåt galet med datorn överlag tror jag så jag får forska vidare...

Liknande trådar

Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 570
IT & mobiler Datorn köptes helt ny i höstas. Har varit snabb på att starta upp sig, haft utan problem 10 internetsidor uppe samtidigt och aldrig...
Svar
8
· Visningar
1 571
Senast: swemale
·
Hundhälsa Har ibland på nätet stött på personer som hävdar att deras hund okynnesdricker, dvs dricker stora mängder vatten (och kissar därefter)... 2
Svar
26
· Visningar
9 978
B
Träning Hej. Suttit här ca 5 timmar nu och läst om lite allt möjligt. Allt från mugg till A2 virus till jobbiga hingstar och kände bara ett...
Svar
15
· Visningar
1 711
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka