Datorprogram sökes

K

Kimz0r

Jag drunknar i papperslappar och det bara snurrar i huvudet av allt jag måste komma ihåg.

Jag skulle vilja ha ett resurssnålt program som komplement till min almanacka, där jag kan skriva listor, post-its och ställa in larm, givetvis ska dessa vara lika lätta att gömma som att plocka fram. Programmet får gärna lalla i tray när jag inte använder det. Finns det något sådant?
 
Sv: Datorprogram sökes

finns det inte något sådant program i windows? Har för mig att jag sett nåt, men minns inte vad det hette... :confused: Händelse.. nånting.. kanske...
 
Sv: Datorprogram sökes

Windows egna program funkar inte för mig, för resurskrävande och krångliga. Då tappar de liksom mening.
 
Sv: Datorprogram sökes

30-dagars trialversioner brukar komma med jobbiga uppoppande dialogrutor, så den går bort direkt. ;)
 
Sv: Datorprogram sökes

Jag använder bara Sunbird för att skriva upp "saker att göra"(Tasks) nuförtiden, så jag har tyvärr inte så mycket att komma med.
Men när jag pluggade på IT-Gymnasiet är jag ganska säker på att jag använde Sticky Notes, eller en liknande version.
Sen kan man ju börja leta på SourceForge.
Har testat Rainlendar, men jag blev så sugen på att konfigurera det och ladda hem nya skins så fort jag startade programmet, så jag var tvungen att sluta använda det :)
 
Sv: Datorprogram sökes

Rainlendar låter onekligen intressant, ska ladda ner det immediately.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 545
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Kan man förbättra sitt minne när man har dåligt minne? Jag vet ju att jag har dåligt minne av flera orsaker- epilepsi, mediciner mot det...
Svar
8
· Visningar
864
Senast: Enya
·
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 091
Senast: Djurvän
·
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 223
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp