david delgado

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare magic spell
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 324
M

magic spell

någon som hur denna kille rider? alla jockeysar är upptagna till den 2/2 men jag hittade david! har aldrig sätt honom rida så är det någon som vet om har är duktig,,?? tack:confused:

Sv: david delgado

Han vann bland annat Norska Breeders 2005 med Novasky och är 1a jockey hoss Tommy Gustavsson. http://www.galoppsport.se/slicensinfo Här är en länk där du kan söka på hans info på galoppsort.se

Minna erfarenheter av honom är att han är en lugn ryttare som passar väldigt bra med lite knepiga hästar. Men uppenbarliggen så tycker Tommy Gustavsson att han är värd all uppbackning han kan ge honom, och det är inte så dåligt betyg…

tack så jätte mycket. man häst är nämligen lite knepig i ledvolten!!! så då passar har säkert jätte bra!!!! tack igen!!

Honom har jag ridit och jobbat med, han är lugn och lämnar ofta hästen i fred, ibland för mycket. Men för det mesta så verkar det helt rätt.
Tommy vågar slänga upp honom på alla knepiga hästar han har och förresten är han bra på att ta instruktioner. Det verkar så iallfall.

tyvärr gick det inte så bra!!! blev 6:a men å andra sidan så är det ju bättre än att komma sist! så jag är hel nöjd i alla fall...!!!

Jag ska försöka fixa Malin åt er nästa gång!:smirk:

:bow: ja tack det skulle vara jätte bra!! du får göra ditt bästa....:bump:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Lisen82
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 556
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 537
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka