De 20 mest omskriva idrottsprofilerna

Jag kände, förutom Zlatan, inte alls igen namnen på några av hockey- eller fotbollsmänniskorna. Däremot känner jag till samtliga från de andra sporterna. Har fotboll och hockey egna kanaler där de producerar ofattbara mängder artiklar för specialintresserade, eller är det bara jag som är så totalt ointresserad av lagsporterna att inga namn har fastnat?

Det påverkar säkert att fotbolls-VM spelades i år. Vilken annan sport gör att folk går man ur huse och tittar på storbildsskärmar på torgen?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Idrott ska vara till för alla barn – men en undersökning gjord av Riksidrottsförbundet kring de tio sporter som har flest utövare visar...
Svar
0
· Visningar
64
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sveriges Olympiska Kommitté väljer ut idrottare inom flera grenar som får stöd för att nå sina mål via projektet Topp och Talang. Nu har...
Svar
5
· Visningar
646
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På Galoppgalan i februari stod då elvaårige Noah Ahlberg sida vid sida med några av Sveriges mest framgångsrika jockeys – som nykorad...
Svar
0
· Visningar
62
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kostnaderna för att låta ett barn idrotta i en förening har nästan fördubblats mellan 2003 och 2023. Det visar en studie från... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka