De nya avelsvärderade hingstarna

N

Nela88

Tycker det saknas en tråd om de nya hingstarna :D Vilka är intressanta? Vilken blir nästa Viking Kronos? Eller i alla fall gör ett försök :angel: Någon som ska använda någon av de nya i år? Har själv nosat lite på ett par av dem men inte bestämt något ännu. Listan på kandidater är fortfarande lång... För lång!
 
Sv: De nya avelsvärderade hingstarna

Kanske franska Quaker Jet har nått at komma med :] Han har ju ganska nyligen startat sin karriär med 2010 som första kull i sverige.. totalt 15 avkommor i sverige hittills!
Ska bli grymt spännande att se vad årets 2åringar kommer prestera!
Sitter själv (sköter) med en valack som känns fin! arbetsvillig o lätthandterlig, sett flera till ur hans årskull o kan bara säga att generellt mkt fina unga hästar :) (min smak..)
 
Sv: De nya avelsvärderade hingstarna

Ska vara helt ärlig och säga att jag har dålig koll på Quaker Jet, men får kanske titta lite på honom då?
 
Sv: De nya avelsvärderade hingstarna

Jag tror mycket på den, bra stam bra prestationer. Mamman e syskon me en bra avelshingst.
 
Sv: De nya avelsvärderade hingstarna

Jag har ett gott öga till honom :) Tror inte han är sämre än någon annan.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 471
Senast: Grazing
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
786
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 658

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp