De nya avelsvärderade hingstarna

N

Nela88

Tycker det saknas en tråd om de nya hingstarna :D Vilka är intressanta? Vilken blir nästa Viking Kronos? Eller i alla fall gör ett försök :angel: Någon som ska använda någon av de nya i år? Har själv nosat lite på ett par av dem men inte bestämt något ännu. Listan på kandidater är fortfarande lång... För lång!
 
Sv: De nya avelsvärderade hingstarna

Kanske franska Quaker Jet har nått at komma med :] Han har ju ganska nyligen startat sin karriär med 2010 som första kull i sverige.. totalt 15 avkommor i sverige hittills!
Ska bli grymt spännande att se vad årets 2åringar kommer prestera!
Sitter själv (sköter) med en valack som känns fin! arbetsvillig o lätthandterlig, sett flera till ur hans årskull o kan bara säga att generellt mkt fina unga hästar :) (min smak..)
 
Sv: De nya avelsvärderade hingstarna

Ska vara helt ärlig och säga att jag har dålig koll på Quaker Jet, men får kanske titta lite på honom då?
 
Sv: De nya avelsvärderade hingstarna

Jag tror mycket på den, bra stam bra prestationer. Mamman e syskon me en bra avelshingst.
 
Sv: De nya avelsvärderade hingstarna

Jag har ett gott öga till honom :) Tror inte han är sämre än någon annan.
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 658
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 326
Kläder & Bli fin Trodde aldrig jag skulle ens skriva detta men lite inspiration från Tranans tråd har jag fått… Klänningar. Jag har typ aldrig använt...
2
Svar
32
· Visningar
2 736
Senast: Tranan
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 077
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp