De rutiga ridbyxorna från Hööks?

N

Nossan

Är de snygga i verkligheten, verkar de va nåt, eller skulle man satsa på ett par manchester i höst?? Kanske tantigt??
 
är också sugen på dem, ska åka till hööks och kolla men jag har en bit dit så får se när det blir :crazy:
 
Ev..om jag inte åker till Grevagården och tittar på västernuppvisning så tar jag Hööks och då kan jag rapportera. Verkar kanske litet tunna i tyget till kallare tider..skall försöka komma ihåg tråden.
 
hallu...jag som har hööks tio min hemifrån kan ju meddela att byxorna e jättesnygga...inte så tjocka..men d avhjälps ju med långkisar.... :banana:
nått mer??
kram... :rofl:
 
Jag har sådana byxor!! Dom är jättesköna, med superpassform, iaf på mig. Jag köpte de i våras så om dom e kalla eller inte har jag ingen aning om!
 
Precis som de andra byxorna från Hööks så tycker jag de sitter jättekonstigt - med hög, hård midja, stora "lår" och smala därnere :crazy: Men om man passar i deras passform så tycker jag byxorna är jättesnygga!!
 
min kompis köte ett par och efter ca 1vecka så satt hon sig ner på huk och så sprak en söm
 
jag tycker dom e jätte snygga å matrialet är skönt har inte prövat dom men känt på dom då=)))
 
ått mer?? ja du CRW exclusive du har inte vart och känt på dom, och hur ser dom ut i formen?? är lite suen på dom ser väldigt fina ut i katalogen, men man vet ju aldrig med strlekar och sånt.
 
De i grått på svart och kanske litet vitt?? var Låååånga (bättre än att de landar i knähöjd) med mycket tyg upptill. Tygtjockleken var bra, tyget snyggt. Modellen sådär de var så jättehöga och hårda i midjan. Dragkedjan klen. Det fanns bara ett par i min storlek kvar och det exemplaret var dragkedjan sönder på. Jag blev tveksam. Fortsätter leta. Desutom stod personalen bara framme vid kassan och snackade med varandra och då tröttnar man snabbt.... :mad:
 
Exclusive är jättesköna! Köpte mina första får ett halvår sen eller nåt, älskar dom :love: Den breda linningen är jätteskön, ger en helt annan stadga i ryggen. Fast de är nog rätt små i midjan, jag har rätt platt mage, men måste ändå dra in mej lite för att kunna knäppa knapparna :D
Men jag tycker om dom, sparar just nu till ett par till!
 
är det dom i beige/svart och så finns dom i marin/ljusblå? jag vill åxå köpa dom men är dom i bra kvalité??
 

Liknande trådar

Utrustning Vad finns det för alternativ om man vill ha vinterfodrade vita ridbyxor/tights? Jag har ett par vita tights från Alequi men nu när...
Svar
5
· Visningar
542
Senast: Ajda
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
956
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 584
Senast: Saigon
·
Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 514
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp