Debatten kring kommentatorerna i ridsportssammanhang

Ajda

Trådstartare
Vad anser ni om debatten kring kommentatorerna vid stora ridaportssammanhang?

Jag läste en artikel på aftonbladet och hade lite svårt att tolka den mer än att man inte vill ha Henrik Johnsson som kommentator för han inte är en ryttare själv? Eller misstolkade jag?
 
Vad anser ni om debatten kring kommentatorerna vid stora ridaportssammanhang?

Jag läste en artikel på aftonbladet och hade lite svårt att tolka den mer än att man inte vill ha Henrik Johnsson som kommentator för han inte är en ryttare själv? Eller misstolkade jag?
Jag tror du misstolkade, det finns de som tycker det är fel att han kommenterar då han är gift med Malin, men det spelar ju ingen roll, han kan inte ändra på något när han sitter som kommentator. Kritiken gäller ju de som inte kan något alls som kommenterar, att de aldrig skulle ta en fullständig novis att kommentera fotbolls-VM t ex, eller någon som inte kan något alls om hockey.
 
Jag tror du misstolkade, det finns de som tycker det är fel att han kommenterar då han är gift med Malin, men det spelar ju ingen roll, han kan inte ändra på något när han sitter som kommentator. Kritiken gäller ju de som inte kan något alls som kommenterar, att de aldrig skulle ta en fullständig novis att kommentera fotbolls-VM t ex, eller någon som inte kan något alls om hockey.

Ja då missförstod jag. Tycker ändå Henrik är väldigt proffsig som kommentator om man ser till hans relation med Malin. Han brukar hålla sig iskall.
 
Artikeln handlar ju mer om journalister som plötsligt ska bevaka ridsport utan att de kan någonting. Den handlar egentligen inte om kommentatorer mer än att en del av dessa journalisterna hade åsikter om Henriks bevakning iom att han är gift med Malin.
 

Liknande trådar

Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 459
Senast: Dorinda
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 643
Senast: Sel
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 980
Senast: IngelaH
·
Hundträning Hej alla! Det här är mitt första inlägg här och jag hoppas på att få lite tips och råd kring min tös som är sex månader, jag har läst...
2
Svar
20
· Visningar
2 936
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp