Debutant 1997 -dressyrprogrammet

Trolla

Trådstartare
Är det lättridning eller nedsittning i mellantraven i debutantprogrammet 1997?

För visst är det väl INTE valfritt länge att rida lätt? Dvs det ska vara nedsittning hela tiden, men just mellantraven blev jag osäker på...

Sv: Debutant 1997 -dressyrprogrammet

Är det lättridning eller nedsittning i mellantraven i debutantprogrammet 1997?

För visst är det väl INTE valfritt länge att rida lätt? Dvs det ska vara nedsittning hela tiden, men just mellantraven blev jag osäker på...

Enligt ÖD som jag frågat så får man rida lätt hela programmet om man vill. När jag ridit debutant 1997 har jag ridit lätt i mellantraven.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 398
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 719
Senast: Grazing
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 579
Senast: Ragdoll
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 317
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka