Debutant Fälltävlan.

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Emma_lillan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 147
E

Emma_lillan

Jag har en liten åsikt om deb. Fälltävlan. Alla ekipage i hoppningen är det 75 för. Och på en tävling jag såg så tävlade alla mot alla, även om man brukar köra klass för klass eller hur ? :) I alla fall, så dom som hoppade B ponny tävlade på maxade d ponnys! Snacka om orättvist!?

Sv: Debutant Fälltävlan.

De kanske hoppade samma bana, men de tävlade garanterat i olika klasser. Man får inte slå ihop katergorierna i fälttävlan för ponny.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 662
Senast: Mirtai
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 197
Senast: Raderad medlem 147980
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 785
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 505
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Om samvete vs effektivitet
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur