JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Debutant i Uppsala 8-9 sep
Fälttävlan
Trådstartare
Trådstartare
Rat
Startdatum
Startdatum
17 Aug 2007
Svar
Svar
4
Visningar
Visningar
985
Hej allihop,
UVFK har fälttävlan den 8-9 september, den står inte med på ridsportförbundet, så kolla deras hemsida, uvfk.org. Bara lite
info så att ingen missar.
Sv: Debutant i Uppsala 8-9 sep
Mycke märkligt att de inte står med i år heller... kan det vara så att man fortfarande inte vill ha några starter från andra distrikt
Ingen aning, men nu är "hemligheten" ute så nu är det fritt fram för alla distrikt att anmäla, hittade själv proppen av en händelse, när jag skulle kolla in hopptävlnig. Så nu bär det av till Uppsala
Höll på att missa den tävlingen, skulle precis anmäla till Rocklunda när min mamma hittade ft proppen!
Så nära också, själv är man ju Upplands-ryttare så jag borde få vara med
Startlistan har kommit upp! Jag startar sist
nån som varit där tidigare? Kul bana?
Kramar
Utrustning
är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan.
Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Fritid
Hej
Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2
3
Tjatter
Visst kör vi i år också? :D
Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom...
16
17
18
Tjatter
Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓
Ni som har varit med tidigare har koll på...
50
51
52
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Då kunde han ju fixa själv kan jag tycka ;) men jag antar att man helt enkelt vill vara snäll ibland!
Sel
45 minuter sedan
Svar: 1 074
Visningar: 31 426
Allmänt
Roliga saker som barn säger
Småbarn Sonen i morse, grinig som få. Hans lärare kliver fram och säger ”Godmorgon A!”
Sonen: ”Det är INTE god. Bara morgon. :mad:”
😆
Nixehen
Igår kl 23:59
Svar: 843
Visningar: 132 699
Barn
Svensk Politik 4
Samhälle Det finns ingen motsättning mellan återbruk och att bygga så det håller. Få saker som tillverkas i linjeproduktion idag är tänkt att...
Rumpnissen
Igår kl 23:12
Diskbråck
Hundhälsa Ja jag tror att det viktigaste för våra sällskapshundar är känslan av att få vara med resten av flocken. Dahlia accepterade det hela...
Malibu_Stacy
14 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 690
Hund
Syringomyeli eller något annat?
Hundhälsa Nej det finns ingen botande behandling bara symtomlindrande. Oftast i form av smärtstillande Pregabalin och ibland i kombination med...
Malibu_Stacy
16 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 310
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Lyckas man få en ordentlig population blackworms i ett räkkar t.ex så sticker de ju då och då upp ur substratet (som en rosa gräsmatta...
Scandi
20 minuter sedan
Svar: 1 444
Visningar: 43 846
Djur