Debutant i Uppsala 8-9 sep

R

Rat

Hej allihop,

UVFK har fälttävlan den 8-9 september, den står inte med på ridsportförbundet, så kolla deras hemsida, uvfk.org. Bara lite
info så att ingen missar.:)
 
Sv: Debutant i Uppsala 8-9 sep

Mycke märkligt att de inte står med i år heller... kan det vara så att man fortfarande inte vill ha några starter från andra distrikt :angel:
 
Sv: Debutant i Uppsala 8-9 sep

Ingen aning, men nu är "hemligheten" ute så nu är det fritt fram för alla distrikt att anmäla, hittade själv proppen av en händelse, när jag skulle kolla in hopptävlnig. Så nu bär det av till Uppsala:banana:
 
Sv: Debutant i Uppsala 8-9 sep

Höll på att missa den tävlingen, skulle precis anmäla till Rocklunda när min mamma hittade ft proppen!
Så nära också, själv är man ju Upplands-ryttare så jag borde få vara med :D
 
Sv: Debutant i Uppsala 8-9 sep

Startlistan har kommit upp! Jag startar sist :) nån som varit där tidigare? Kul bana?

Kramar
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 132
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 253
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har aldrig själv gjort någon tråd på denna hemsida utan endast använt den som hjälp. Så detta kanske går åt skogen. Nu...
2
Svar
20
· Visningar
2 547
Senast: Smulu
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 623
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp