Debutant i Uppsala 8-9 sep

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Rat
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 985
R

Rat

Hej allihop,

UVFK har fälttävlan den 8-9 september, den står inte med på ridsportförbundet, så kolla deras hemsida, uvfk.org. Bara lite
info så att ingen missar.:)

Sv: Debutant i Uppsala 8-9 sep

Mycke märkligt att de inte står med i år heller... kan det vara så att man fortfarande inte vill ha några starter från andra distrikt :angel:

Ingen aning, men nu är "hemligheten" ute så nu är det fritt fram för alla distrikt att anmäla, hittade själv proppen av en händelse, när jag skulle kolla in hopptävlnig. Så nu bär det av till Uppsala:banana:

Höll på att missa den tävlingen, skulle precis anmäla till Rocklunda när min mamma hittade ft proppen!
Så nära också, själv är man ju Upplands-ryttare så jag borde få vara med :D

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 917
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 670
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka