Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han såg det nog som en dejt och vart förtjust i dig, samt tolkade er trevliga restaurang dejt som intresse.
Men att hålla fast dig och försöka pussa dig om du försökte krångla dig loss är inte okej!
Hoppas att han fick en väckarklocka eftersom han sa förlåt 1000 ggr och inte gör om det.
Ja, alltså jag hade kunnat vara intresserad av mer. Det var jättetrevligt på restaurangen. Men det intresset försvann ju ganska snabbt. Han borde ha fått en väckarklocka redan i bilen, sa åt honom att sluta nån gång redan då.
 
Han såg det nog som en dejt och vart förtjust i dig, samt tolkade er trevliga restaurang dejt som intresse.
Men att hålla fast dig och försöka pussa dig om du försökte krångla dig loss är inte okej!
Hoppas att han fick en väckarklocka eftersom han sa förlåt 1000 ggr och inte gör om det.

Det kan man hoppas, jag tror nog att HAN hoppas på att tusen förlåt gör att Niyama veknar och vill se honom igen, jag är tveksam till att han fattar mer än dit
 
Du kan ju fråga eller så bara träffas och se vart det hamnar. Är ni både intresserade av varandra så löser det sig nog.

Ja klart jag kan fråga, får väl se lite hur det känns när vi ses. Jag kan normalt vara ganska trög om någon är intresserad av mig, det måste verkligen vara supertydligt för att jag ska fatta :o.
 
Ja klart jag kan fråga, får väl se lite hur det känns när vi ses. Jag kan normalt vara ganska trög om någon är intresserad av mig, det måste verkligen vara supertydligt för att jag ska fatta :o.
Om du är intresserad så är det väl bara för dig att visa det. Om du har svårt för att läsa av intresse så verkar det vettigast om du klargör ditt intresse så att det inte blir några tveksamheter.
 
Jag är lite nyfiken/intresserad av en kille jag lärt känna via dans (vi gick samma danskurs under hösten) och han har faktiskt varit hemma hos mig och spelat spel en gång för drygt en månad sen.
Ett av problemen är att när han var hemma hos mig och spelade spel var min dåvarande pojkvän med (vi hade haft det lite dåligt ett tag och träffas nu inte längre), så "danskillen" tror säkert att jag är upptagen.

Vi har inte hörts sen vi spelade spel men nu hörde "danskillen" av sig och önskade gott nytt år, vi skrev lite och jag föreslog att vi skulle ses sen när båda var tillbaka i Stockholm, vilket han tyckte lät bra.

Så konfunderad över varför han helt plötsligt hörde av sig och jag vill kanske läsa in mer i det än vad det är. Jag tänker att han nog bara vill vara vänner eftersom han borde tro att jag är upptagen om han inte sett mig på någon dejtingapp!? :confused:

Den absoluta fördelen med dejtingappar tycker ju jag annars är att man vet varför man ses innan man ses. Såna här situationer tycker jag kan vara väldigt knepiga :nailbiting:.
Du kanske kan skriva något så att det framgår att du är singel innan ni ses, om hur har tur svarar han med att han redan vet det 😛
 
Han såg det nog som en dejt och vart förtjust i dig, samt tolkade er trevliga restaurang dejt som intresse.
Men att hålla fast dig och försöka pussa dig om du försökte krångla dig loss är inte okej!
Hoppas att han fick en väckarklocka eftersom han sa förlåt 1000 ggr och inte gör om det.

Din förklaringsmodell visar just på att du inte har förstått, din väckarklocka har inte ringt, vilket visade sig att hans inte heller har.

Det han gjorde är beyond "förlåt".....
 
Din förklaringsmodell visar just på att du inte har förstått, din väckarklocka har inte ringt, vilket visade sig att hans inte heller har.

Det han gjorde är beyond "förlåt".....

Vad är det jag inte har förstått ?

Ja, det är klart det är beyond "förlåt". Har jag sagt nåt annat ?
Förhoppningen är ju att hans väckarklocka ringde och han inte gör samma sak med nästa tjej.
 
Du skrev: Hoppas att han fick en väckarklocka eftersom han sa förlåt 1000 ggr och inte gör om det.

Hade du förstått, så ser du hur fel denna mening är. En kille som hade förstått, hade agerat helt annorlunda.
Hur hade han reagerat då du som är självutnämnd expert på killar ?
 
:eek::nailbiting::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Vad ska jag säga... Lycka till med dejtingen @Hero :up:

Det cirkulerar nån tweet på facebook i stil med: "Kvinnor känner sig på gatorna på samma sätt som män känner sig i fängelse",
"(straighta)män har sällan problem att förstå "samtycke" när de är på gayklubb" och "Män är homofober för att de tror att homosexuella män ska behandla dem som de själva behandlar kvinnor"

Det är jätteproblematiska uttryck för trist syn på homosexuella män, men också ganska talande...
 
@pepp Jag är som vanligt lite sen, men massor med :heart till dig. Du verkar vara en fantastiskt fin människa. Ibland blir livet inte som man tänkt sig; alla kan tappa taget och hamna på glid. Tycker det är starkt av dig att våga möta problemen (oavsett vilka de är) och söka hjälp :)

Vänliga hälsningar från någon som själv varit på glid men fått hjälp att hitta tillbaka.
 
Så kan man ju alltid svara när man själv inte vet svaret...
Ok Hero, en absolut sista gång nu då.
Föreställ dig att du råkar ut för något liknande. Du träffar någon som helt plötsligt mot din vilja håller fast dig och är betydligt mer närgången än vad du vill, trots att du säger ifrån.
Försök se det framför dig, försök att föreställa dig hur det skulle kännas osv. Så detaljerat som det går.

Fundera sedan på vad som skulle krävas för att du skulle kunna umgås utan problem med människan igen, och lita på den till 100%. Tänker du att ett "förlåt" räcker? Om inte så kan du ju fundera på vad som skulle krävas istället. Kanske hittar du svaret på dina frågor där.
 
Hur hade han reagerat då du som är självutnämnd expert på killar ?
"Nejmen vafan, nåt är ju fundamentalt fel på mig när jag beter mig såhär utan att ens tänka efter, reagera, ens efter flera tillsägelser från din sida. Vafan håller jag på med?! Förlåt blir bara som ett tomt ord men jag vill att du ska veta att jag kommer kontakta en terapeut när jag kommer hem för att ta tag i det här problemet. Jag har förstört all tillit som fanns mellan oss bara för jag tyckte att jag hade rätt till dig och din kropp för jag är man och du är kvinna och det kan inga ord göra någon skillnad på men jag vill att du ska veta att jag vill kräkas på mitt eget normaliserade skitbeteende och jag kommer göra allt jag kan för att jobba bort det och tills dess att jag grävt upp rötterna till det här beteendet och bränt dom så kommer jag inte närma mig kvinnor alls."
Typ nåt sånt hade känts rimligt. Som minimum.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
368
Senast: sjoberga
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 946
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
410
Senast: VLMF
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 702
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp