Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag dör av nervositet!! Kollegan jag berättat om har jag pratat med väldigt mycket sista tiden. Idag sa han att han skulle göra som jag - dvs korka upp en flaska bubbel.
Jag sa då lite skämtsamt att det var ju onödigt att sitta på varsitt ställe och dricka... - och nu är han påväg hit! 😮🙈😂

Vi var ute med jobb i onsdags, och efter ett glas vin kunde jag knappt titta på honom utan att rodna och få tunghäfta:o
Och de som inte känner mig - jag är INTE den typen som rodnar eller få tunghäfta - tvärtom, jag tar ofta första steget mm 😁😁

Hur tusan ska denna kvällen gå 😂
Åh, va spännande! Låter ju onekligen lovande :D Lycka till!
 
Och sen behövde jag inte vara mer nervös :yuck:
Han missade första tåget pga bussen klabbade, och nästa är inställt. Mycket elfel, så det mesta strular där vilket gör att han inte kan ta sig hit...
JÄVLIGT SURT om jag får säga det själv....

Men, öl imorgon i Lund - på hans intiativ.
Får väl se hur det går. tunghäfta delux misstänker jag :crazy: :D

Ikväll har vi fortsatt snacka på whatsapp - och jag har snart druckit flaskan med bubbel själv. Och fan - jag vet inte vad den människan gör med mig, men jag är så sjukt attraherad av honom att jag blir rent nipprig.
Varför varför ska han vara mina kollega? Och varför har jag inte avslutat mitt uppdrag tidigare så jag inte behöver vara hans projektledare? :D Det gör allt så mycket jobbigare :p
 
Är du inte konservativ med allt utom enhörningar :laugh::laugh::laugh:



:cautious: och de som inte skulle fatta varför :turd: (premiäranvändning av den vidriga smileyn men den passade här)



Min första dejt ever förra hösten var vidrig. Jag bokade snabbt in två nya och hade sådan ofantlig tur att det var två normala killar. Två nu från denna hösten har gett mig precis den känslan du beskriver igen så det går dåligt för mig att ta tag i dejtande igen.

Ja han var den första killen jag någonsin ens träffat på det viset och han blev så överdriven. Vi nätdejtade först och han blev såååå "kääääär" att jag kräktes och blev anti, :/ Han var för snabb och mest ute efter sex verkade det som men jag avbröt innan det gick för långt :)
 
Kors i taket - jag har lunchdate imorgon. Matchade idag med en man som är här i trakten över helgen. Han har en del program och aktiviteter här och hade velat ses ikväll redan. Jag hade precis kommit hem, klätt på mig fulkläder och öppnat en vinflaska då han kom med förslaget. Hans förslag lät överkomligt, men han accepterade mitt förslag om lunch imorgon istället. Kul ska det bli! Var evigheter sedan!
 
Jag har lite svårt att förstå spanjoren. Han skriver fortfarande en massa till mig, med pussar när han säger god natt osv. Jag har aldrig i mitt liv varit med om någon som skriver så ofta till mig och jag kan inte förstå varför han gör det om han inte är superintresserad.

Jag skriver ju för att jag är intresserad av honom, men varför skriver han? Jag tänkte först att han kanske känner sig ensam, men han skriver även när han åker och hälsar på familj/vänner, när han är ute och dricker öl med vännerna... Jag har frågat honom varför och berättade att jag inte messar så mycket med vänner/kk:s. Han svarade att han tycker om att skriva med folk generellt och att jag är kul att skriva med.

Jag tycker svaret ändå är konstigt. Jag känner att han har lurat mig, om än omedvetet. Jag har blivit glad och pirrig när han skrivit och tagit mig tid att svara. Jag förstår inte vad poängen är liksom. Jag ska fråga honom nästa gång vi ses, men misstänker att jag ändå inte kommer förstå riktigt.
 
Jag har lite svårt att förstå spanjoren. Han skriver fortfarande en massa till mig, med pussar när han säger god natt osv. Jag har aldrig i mitt liv varit med om någon som skriver så ofta till mig och jag kan inte förstå varför han gör det om han inte är superintresserad.

Jag skriver ju för att jag är intresserad av honom, men varför skriver han? Jag tänkte först att han kanske känner sig ensam, men han skriver även när han åker och hälsar på familj/vänner, när han är ute och dricker öl med vännerna... Jag har frågat honom varför och berättade att jag inte messar så mycket med vänner/kk:s. Han svarade att han tycker om att skriva med folk generellt och att jag är kul att skriva med.

Jag tycker svaret ändå är konstigt. Jag känner att han har lurat mig, om än omedvetet. Jag har blivit glad och pirrig när han skrivit och tagit mig tid att svara. Jag förstår inte vad poängen är liksom. Jag ska fråga honom nästa gång vi ses, men misstänker att jag ändå inte kommer förstå riktigt.
Varför duger inte svaret att han tycker att du är kul att skriva med?
 
Dejten som eventuellt skulle kommit förbi ikväll hörde inte av sig :meh:. Vet inte om jag orkar ge honom en ny chans när han hör av sig igen.

Slösvipade på tinder. Var rätt längesen jag hade appen så fanns många att svipa på, dock inga intressanta. Känner igen hälften från förr. Verkar inte finnas någon för mig därute :down:.
 
Dejten som eventuellt skulle kommit förbi ikväll hörde inte av sig :meh:. Vet inte om jag orkar ge honom en ny chans när han hör av sig igen.

Slösvipade på tinder. Var rätt längesen jag hade appen så fanns många att svipa på, dock inga intressanta. Känner igen hälften från förr. Verkar inte finnas någon för mig därute :down:.
Har svårt att se varför man skulle ge såna människor en ny chans alls faktiskt. Okej om mänskan ber om ursäkt och har en rimlig anledning, men inte annars.

Har pratat med en snubbe i ett antal år själv, så skulle vi ses för några månader sen. Jag gjorde mig i ordning och grejade, under tiden som han gick upp i rök. Fick höra några veckor senare att han var tvungen att dra ut på jobb men ville boka ny träff. Konstaterade bara att om man har så jävla låg respekt för andra människor att man inte ens ids lämna återbud så får det faktiskt vara. Jag är värd bättre än så och jag vågar lova att du är det du också.
 
Swipeade för övrigt nyss förbi en snubbe utan presentation och med en enda bild... Med hitlermustasch. Liksom... What O_o
 
Har svårt att se varför man skulle ge såna människor en ny chans alls faktiskt. Okej om mänskan ber om ursäkt och har en rimlig anledning, men inte annars.

Har pratat med en snubbe i ett antal år själv, så skulle vi ses för några månader sen. Jag gjorde mig i ordning och grejade, under tiden som han gick upp i rök. Fick höra några veckor senare att han var tvungen att dra ut på jobb men ville boka ny träff. Konstaterade bara att om man har så jävla låg respekt för andra människor att man inte ens ids lämna återbud så får det faktiskt vara. Jag är värd bättre än så och jag vågar lova att du är det du också.
Ja, det är dock dessa vardagliga beslut som en tar, som är de som till stor del avgör huruvida man passar ihop eller inte. En får vara glad att de sorterar ut sig själva relativt fort.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
304
Senast: VLMF
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 700
Senast: lingonben
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 030
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Träning och hälsa del 11
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp