Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag ville till prag och hon ville på en dejt. vad ska man göra? :confused:. Hon tackad nej, frågade om jag inte ville följ med till henes landställe istället, så jag sa vist. så jag fortfarande inte varit till prag.
Tycker nästan synd om dig, men du fick fortfarande trevligt sällskap (hoppas jag) :)
 
Tycker nästan synd om dig, men du fick fortfarande trevligt sällskap (hoppas jag) :)
Ja det var det, hon är min på och av och på...... förhålande som sliter mychet på mig och gör mig lite desperat på vad jag ska göra. många försöker få mig att sluta med henne men men men, jag älskar hene för mtcket för at jag bara kan sluta, sår det får dra sönder mig istället
 
Ja det var det, hon är min på och av och på...... förhålande som sliter mychet på mig och gör mig lite desperat på vad jag ska göra. många försöker få mig att sluta med henne men men men, jag älskar hene för mtcket för at jag bara kan sluta, sår det får dra sönder mig istället
Sånt gör ont som fan och ja dina vänner har rätt av å på konstant är inget man mår bra av och man mår mer dåligt av det i längden.
 
tror att det enda är att hitta någon annan...... men att göra det när man tänker på en annan, du fattar, det funkar inte. iförsig varför skulle det funka, inget annat funkar som man vill
För att du inte vill ja någon annan iochmed att du vill ha henne. Tror dock du redan hött allt detta av din vänner många gånger om.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp