Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gillar inte om folk går runt och har någon förutbestämd bild av hur de vill att vår relation ska bli, så vid minsta misstanke om sådant så backar jag.
Känner igen mig. Jag tjatar hål i huvudet på mig själv att inte tänka på förutfattade meningar alls utan försöka vara tydlig med vad jag vill. Går sådär 😁
Jag blir så nyfiken! Hur menar ni här? Och Red_Chili: vad var det som gjorde att du misstänker att han har en förutbestämd bild?
 
Pratat med en kille från Tinder lite på messenger. Verkar sympatisk. Ska se på söndag troligtvis.

Är mer taggad på att en tjej från en feministisk kompisgrupp skrev under mitt gamla inlägg o sedan tipsade mig om att det är spelkväll i morgon. Jag (som trivs så extremt dåligt i både sällskap med en person och alla andra antal där över, speciellt om jag inte känner någon) tänkte åka dit, de är redan typ 10 Pers och ska spela ett spel med konstiga, ironiska skämt där man ska vara snabb i vitsig. Sådant som är så långt i från mig man kan komma, jag har inte fattat ens den simplaste ironi en enda gång i mitt liv tror jag 😅 Men jag är taggad på detta 😁

Åh vad kul det låter med spelkvällen, jag skulle vara jättepeppad 😁😁
 
Har en preliminär klätterdejt inbokad om några dagar :cautious: Eller ja. Egentligen inget mer konstigt än att jag och en på klättercentret pratat massor vid några tillfällen och igår när vi möttes föreslog han att vi ska klättra tillsammans någon dag. Jag vet inte om han bara är otroligt social av sig eller är intresserad av att se om det kan bli något mer än "bara" vänskap, något får mig att misstänka det sistnämnda, vilket får mig att fundera massor på hur jag ska hantera det hela och så blir det bara osäkert och dumt allting. Jag gillar inte om folk går runt och har någon förutbestämd bild av hur de vill att vår relation ska bli, så vid minsta misstanke om sådant så backar jag. Samtidigt är han otroligt trevlig och lättpratad, verkar ha sund inställning till mycket här i livet, gillar djur och vi har ju utan tvekan minst ett gemensamt intresse. Så tja. Jag kanske ska se till att träffa honom igen ändå?

Slappna av och ta det som det kommer. Läs inte in något. :)
Han kanske är lite nervös och uppför/uttrycker sig lite klumpigt. Han verkar ju hs många plus ändå för dig.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp