Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yeey! En ny fräsch tråd!![]()
Ska du inte testa Tinder?Jag hoppas att det är ok att jag smyger här och följer era bravader utan att själv bidra till tråden.
Jag provar någon gång om året att aktivera mitt HP-konto, men jag blir lika desillusionerad varje gång. Jag VET ju att jag inte är intressant, varken utanpå eller inuti, men ibland tror jag att det kanske kan finnas någon för mig också... och det gör det ju naturligtvis inte.
Så jag fortsätter läsa om er och gläds åt era framgånger.![]()
Alla människor är intressanta på sitt eget sätt så även du, tro aldrig något annat! Det kan vara lite klurigt att hitta den personen som vill gräva i en bara men på vägen dit så kan man även stöta på intressanta människor själv.Jag hoppas att det är ok att jag smyger här och följer era bravader utan att själv bidra till tråden.
Jag provar någon gång om året att aktivera mitt HP-konto, men jag blir lika desillusionerad varje gång. Jag VET ju att jag inte är intressant, varken utanpå eller inuti, men ibland tror jag att det kanske kan finnas någon för mig också... och det gör det ju naturligtvis inte.
Så jag fortsätter läsa om er och gläds åt era framgånger.![]()
Ber om ursäkt om det blir något av en dubbel-post, fick för mig att jag uppdaterade i den gamla tråden, men den verkar ha försvunnit (inlägget alltså).
Pussade hej då av min vän igår och det känns riktigt tomt efter att ha umgåtts nästan 24h om dygnet i dryga veckan. Nu är det tillbaka till det "riktiga" livet, ensam utan gos och kramar![]()
Ska du inte testa Tinder?Tror att du bor i en bra stad för den appen
![]()
Nä, det vågar jag inte. Jag fastnar för människors personligheter och Tinder verkar vara väldigt bildfokuserat. Dessutom blir jag om möjligt ännu mer ointressant på bild än i verkligheten.Jag säger som prallan, prova tinder!
Nä, det vågar jag inte. Jag fastnar för människors personligheter och Tinder verkar vara väldigt bildfokuserat. Dessutom blir jag om möjligt ännu mer ointressant på bild än i verkligheten.
En annan fundering jag har haft är hur man skulle kunna lita på någon öht. Jag skulle ju aldrig kunna inbilla mig att någon skulle vara intresserad av mig.
Kommer att träffa honom igen, om cirka två månader när han och hans sambo kommer och bor hos mig en helg.Hur kommer det sig att ni inte ska ses mer?
Den frågan ställer jag mig varje dag, hoppas jag får något vettigt svar någon gång!En annan fundering jag har haft är hur man skulle kunna lita på någon öht. Jag skulle ju aldrig kunna inbilla mig att någon skulle vara intresserad av mig.
Att kunna lita på att någon verkligen skulle vara intresserad av mig, inte har dolda motiv, är den de utger sig för att vara.Vad menar du med lita på?
Att kunna lita på att någon verkligen skulle vara intresserad av mig, inte har dolda motiv, är den de utger sig för att vara.
Tinderfråga igenNågon hade visst "superlajkat" mig (eller vad det nu hette). Hur vet jag vem? Jag fattar inte mer än att jag kan trycka vanligt gilla eller inte gilla...