Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kör hårt, google! :up:
2D770688-35AF-44B8-B711-123BF17441FC.jpeg
 
Mer statistik.
Typ 10 höger på 100 swipes. Ingen match. I runda slängar 3 superlikes och 10 matcher totalt under 1.5 år på tinder. I en storstad. Jag är tjej. Undantaget som bekräftar regeln? :D

Jag antar att du kan vara glad att du inte är kille. Då hade du nog kammat hem noll ;)
 
Uuuuuöööööögghhh vad tröttsamt att detta inte kan släppas. Skulle precis skriva att det är värt att skippa den här tråden för när @LenaH hoppar in som en räddande ängel i vanlig ordning. Tack.

Själv hoppas jag på lite ragg på fredag. Ska på ett större evenemang med min kära vän som flyger in från London över helgen. Han är världens bästa wing man när man väl sätter honom på jobbet.
 
För de kvinnor som har svårt att få matches på tinder så kan jag hjälpa till med lite enkla knep som kommer "garantera" att ni får fler matches och superlikes, bara skicka pm så trimmar vi upp profilen och användandet :D
 
Väldigt mycket diskussioner angående det här med killar jämfört med tjejer på olika tjänster. Mitt ex blir spammad, jag måste aktivt ta kontakt för att något ska hända. Men, nog om detta nu.

Jobbigt med att försöka hitta en dejt när man är för analytisk, börjar fundera på om det man känner är förälskelse i en person, eller om det bara är ensamheten som talar.
 
För de kvinnor som har svårt att få matches på tinder så kan jag hjälpa till med lite enkla knep som kommer "garantera" att ni får fler matches och superlikes, bara skicka pm så trimmar vi upp profilen och användandet :D

Kanske kommer bli så att jag behöver hjälp från dig :)
Ett problem jag har är att jag upplever att jag inte har några bra bilder på mig själv. Hur har ni andra löst det? Har ni mängder av foton att välja mellan?
 
Kanske kommer bli så att jag behöver hjälp från dig :)
Ett problem jag har är att jag upplever att jag inte har några bra bilder på mig själv. Hur har ni andra löst det? Har ni mängder av foton att välja mellan?
Jag har inte någon ansiktsbild. I början hade jag bara en landskapsbild, mer behövdes inte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
5 014
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 470
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 671
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 340
Senast: Luktpion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp